keep your head up. keap your heart strong.


Godkväll mina vänner! Min mystorsdag förvandlades ganska snabbt till en ångesttorsdag. När jag kom från skolan gick jag och solade och sedan vidare till gymmet där jag började med att springa 5km, körde ben och mage och avslutade med lite trampmaskin. Dock vet jag inte vad det är med mig? Jag önskar att jag kunde titta mig i spegeln och se den här förvandlingen som andra lyckas se.. Känner mig knappt tillräcklig åt mig själv. Blir iallefall hårdträning nu sista månaden. 6 Juni SKA jag ha gått ner mina 10kg. Tror ni på mig?
 
Iallefall hörde jag precis att mamma klev innanför dörren, så ska gå och kramas med henne. Imorgon är det fredag och den ska jag spendera på gymmet och sedan mysa med ovanstående person. Har nämligen en spännande dag framför mig på lördag, nervös! Men mer om det senare. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0