godkväll måndag


Imorse vaknade jag brevid prinsen. (Har inte nämnt att Nemo varit här hela helgen) Finaste killen. 
I skolan har vi hållt på med avancerad svinrygg och på rasterna gick vi ut i solen. Förutom huvudvärken som jagade mig hela eftermiddagen har det faktiskt varit en väldigt fin måndag! Har en sådan fin klass. 
 
Kom nyligen hem från träningen. Måste erkänna att idag när jag stod framför spegeln började jag själv se lite resultat, har ju tidigare inte kunnat relaterat till det när folk har gett mig beröm och sett skillnad. Visserligen har kroppen gett mig tecken, som att jag i lördags fick på mig ett par gamla jeans som varit alldeles för små osv.. 
En sån otroligt fin känsla. Kämpar bara vidare. Trivs så otroligt bra med min livstil. 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0