what makes you beautiful


Vilken helg! Vilket fint start på månaden Juni. Jag mår bra, ja jätte bra faktiskt!
I fredags drog jag ut i Falun tillsammans med tjejerna, förfestade, skrattade/kramades/åkte karuseller på stan och åkte sedan till "Paradiset"(haha.. Sofia,Jennifer vad kallades det för?) På efterfest. Var inte hemma hos Sofia förens efter fem, solen hade gått upp igen och jag kände bara en värme i hjärtat, tack för att jag har denna tjej!
 
Efter knappt 3timmars sömn var det bara upp och ta nya tag, åkte som sagt till V-rås för att fira prinsen. 5 år(!) Jag kan fortfarande inte förstå hur fort tiden går. När jag kom hem var det bara att byta om och sätta sig på bussen mot Falun igen, åkte dit med Oscar och Elias och sen träffade vi upp ännu lite folk. Kom hem vid tre tiden inatt och idag vaknar man i vanlig ordning med söndagsångest.
 
Idag ska jag springa milen, köra ett 45minuters easyline pass och sedan kommer tjejerna hit för lite sleepover.
 
& varför inte ännu en gång säga tack och skicka ut massvis med kärlek till människorna som står vid min sida? Bara på dom två senaste månaderna har jag växt så himla mycket i mig själv och det har jag er att tacka för. ♥

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0