from mus


När jag avslutade min praktik förra fredagen köpte jag med mig hem en palett med 7 valfria skuggor + en tri bro (Bästa man kan använda för att få den perfekta färgen till ögonbrynen!! Rekomenderar starkt.) 

Nu har jag snart gått klart mitt första år på stylistlinjen. Ett års utbildning av det jag brinner för. Smink. 
Så nu riktar jag mig ut till er, om det är någon som ska ut på festligheter i sommar eller dylikt och vill vara lite extra fin går det mer än okej att höra av sig till mig, vill hålla igång så mycket som möjligt med sminket och ta emot "kunder" under sommaren. Då kan ni maila mig på : [email protected] eller skriva på fb. 
Nästa vecka ska jag sminka en student och göra en balsminkning. Det ser jag fram emot! 
(Har självklart mer material än det på bilden) 

Kommentarer
DEBBI :)

Jasså? bra å veta, jag kommer höra av mig helatiden ;)

Publicerat: 2013-06-08 Klockan: 14:27:16

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0