3 Juni


Måndag innebar restdag och träning. Skickade in 5 uppgifter och resterande ska vara klara innan fredag, sen kan jag äntligen slappna av och bara njuta utav dom sista dagarna i ettan. Skolan bjöd på pizza, tror ni jag åt? Ja.. Första pizzan på ett halvår, ångesten sitter fortfarande som en klump i magen. Men man måste ju börja någonstans trots att jag inte ser samma tjusning i sådan mat som jag gjorde förr, uppskattar en plocksallad från Ica tusen gånger mer, men men! Åkte direkt till träningen, 5km på springbandet som uppvärmning (Springer 1km på ungefär 4,20min känns fruktansvärt bra!) Sen körde jag bodypump, en ny release, imorgon kommer jag ha träningsvärk i rumpa och triceps/biceps.

Igår hade jag iallefall en riktigt mysig kväll tillsammans med mina favoriter! Älskar er ♥
Nu ska jag avrunda detta långa inlägg och kika biggest loser. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0