stylist & träning


Har varit en bra torsdag om jag bortser från alla känslor som kommer stormandes lite då och då. Torsdagar är som sagt stylistdag, vi höll på med spansk knut och mitt tålamod var hundra gånger bättre än förra veckan när allt gick snett och jag hade kunnat kastat ut dockan genom fönstret.. (dock var spansk knut lättare än svinrygg också) haha så det kanske också avgör lite? 
 
Åkte direkt och tränade efter skolan. Sprang 1mil och körde easyline. Tror ni det känns skönt nu efteråt? 
Nu måste jag iallefall sätta fart och städa rummet inför imorgon! (mer om det senare) 
Vill även påminna om frågestunden. Klicka här. Ställ någon dum fråga. Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0