first day of the year


Hade en underbar nyårsafton. Är så glad att jag fick fira in det nya året tillsammans med så fina människor, och även att jag äntligen fick göra detta tillsammans med Rebecca, mitt hjärta.
Iallefall tillbringade jag kvällen/natten i Skäve där det var lokalfest och jag mådde bra.
 
Har nog ännu inte förstått att det är ett nytt år. Kvällen gick så fort! Jag drack, kärleksförklara mig, dansa och kramade födelsedagsbarn. Plötsligt var det bara tolvslaget vi väntade på, under ner-räkningen stod jag bara och tittade upp mot himlen och alla fyrverkerierna och både andades ut och fällde några glädjetårar. Äntligen fick jag lämna 2012 bakom mig och nu blickar jag bara framåt.
 
Dock börjar jag året rejält bakis, och har legat framför tv'n hela dagen. But you only live once. Jag önskar var och en av er en riktigt god fortsättning, ta vara på allt och lev. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0