back to reality


Lovet gick fort och imorgon är det back to reality, saknat mina amigos och sen ska det trots allt bli skönt att komma tillbaka till vardagen och rutinerna. Ska dessutom börja planera en födelsedags-fest, skriva önskelista, och hålla hårt på nerräkningen, Januari kommer gå fort och sen ser vi bara mot ljusare tider som sjuttonåring. (undra hur många gånger ni kommer hinna höra detta de närmsta 23 dagarna? hehe)
 
Både började och slutade min dag med träning, trots att jag har gått hand i hand med illamående det senaste dygnen så försöker jag göra det bästa utav det, allting är bättre än ångest.
Går halv dag imorgon, ska få jobbet ur vägen, träna och även hinna med att sola. Har ett ganska bra upplägg på hela min vecka, vilket känns skönt. Fokus. Håller mycket inom mig för tillfället, försöker få ordning på mig själv och många andra punkter i mitt liv. Ni kommer få veta och jag kommer att skriva. Räkna alltid med mig. Godnatt mina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0