28


28 Januari. Ska jag drömma mig ett år tillbaka? Eller kanske en månad tillbaka? Eller bara leva i nuet. 
Det kan åtminstone tänkas att jag kanske behöver dom där stora beskydande armarna omkring mig, lämna alla känslor utanför och bara känna mig älskad. 
 
Hur som haver är jag sminkad i grönt, med fördubblad effekt av ögonen. Har fått många komplimanger för mina strumpor. Gått i fina butiker och letat efter den perfektaste presenten till mamma och tillslut tagit tåget hem. Nu samlar jag ny energi för att om cirka 30 minuter åka och träna. Får säga att en sådan liten sak som att jag hann äta i lugn och ro samt andas lite innan träningen idag uppskattades. Puss
 
Här är några tjejer jag tycker om. Tyckte dom var rätt söta. Sen har jag ju bildbrist också. Men det löser sig alltid.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0