2/1


Godkväll hörni. Har försökt ett bra tag att få ner några rader, men har inget riktigt flyt. Idag har jag iallefall varit i Romme tillsammans med Dennis och åkt slalom, årets premiär. Känner fortfarande av nyår så känns skönt att bara få tillbringa kvällen hemma med mamma och pappa. Men håller på att försöka få hit tjejerna för lite mys imorgon, känns behövligt. 
 
Så här början på 2013 skulle jag tycka att det vore kul om ni ville tycka till lite om bloggen. Lämna en kommentar, var ärliga. Det skulle jag uppskatta. Tack på förhand mina hjärtan. 

Kommentarer
Anonym

Först och främst måste jag säga att du är otroligt fin, och har läst din blogg till och från.
Du skriver och utrycker dig så fint med allt.
Men framför allt så läser jag nog just nu av anledningen till att vi båda har hamnat i det otänkbara, vi båda har blivit lämnade av den som alltid varit närmast hjärtat, en bästavän. Jag ser att jag inte är ensam när jag läser dina texter och jag vill bara veta hur du tar dig genom det, för det gör inte jag.
Avslutningsvis så har du en fin & bra blogg.
Kraam

Publicerat: 2013-01-02 Klockan: 20:35:38

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0