yesterday was beautiful


Igår var jag som sagt på fest i Hedemora! (Nykter självklart, med tanke på att jag fokuserar min träning och kost. Känns onödigt att kasta bort det man kämpar för bara för att dricka alkohol en kväll. När man kan ha lika kul utan.) Iallefall hade jag riktigt roligt, visserligen var det en speciell kväll, men vi gjorde det bästa utav det och det var verkligen länge sedan jag skrattade så mycket och var så exalterad.
 
Efter x-antal skrattattacker somnade vi tillslut runt 3 inatt hemma hos Sara. Imorse åkte jag och Lovisa hemåt vid ett och sedan var vi och tränade. Dock gick det inte alls så bra som jag önskat, ville ge allt samtidigt som hela magen vände sig ut och in på mig.. Men men, nya tag imorgon!
 
Ikväll är dom flesta på etage och känner mig faktiskt inte alls avundsjuk. Har kollat på film med mamma och pappa. Köpt fin tidning och ska strax ut på promenad med Lene. Även fått nyheten att min bästavän kommer hem i mitten av nästa vecka. Känns som ett bra avslut på årets vidrigaste månad.  Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0