monday morning


Hallå där vänner! Och godmorgon. Började min dag på bästa sätt. Åt en ordentlig frukost (äggröra, advokadosmoothie,kiwi)  och sen åkte jag och körde ett morgonpass, riktigt skönt. Nu ska jag försöka få lite plugg gjort innan vi åker upp till Falun och kramas med pappa och ser hur han mår. Till kvällen väntar två pass till Bodypump och zumba. Tror ni jag kommer vara slut?.. Vill bara passa på att säga, att till er som vill utmana er själva lite och köra slut på krafterna helt, testa bodypump! Riktigt bra träning också. Riktigt bra. Hoppas ni får en bra start på veckan.

Kommentarer
Anonym

Tänkte bara säga att jag tycker att du är så duktig som tränar så mycket, fortsätt så!

Publicerat: 2013-02-04 Klockan: 11:41:38

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0