nyårsnaglar


Trots att jag aldrig tog mig ur sängen imorse så hann jag med allting som skulle göras. Efter jag hade solat och tränat (mer om det senare) kom min syster för att vi skulle göra nyårs-naglar på varandra och samtidigt så överraskade hon med ett gelkit med tillhörande lampa, förklaring "Vi är på Jamaica på din 18-års dag, så du får din present nu" Det tackar jag så mycket för och nu kan mina naglar ständigt vara fina, perfekt eftersom mina naglar är naturligt långa också! 

Ska försöka sova i tid ikväll för att orka med morgondagen, blir nämligen tidig uppgång imorgonbitti för att åka till Make up store och få sminket gjort, hur underbart? Sen är det bara hem och pyssla med allt annat innan tjejerna kommer på förfest med käk och dricka innan vi drar ut. Ja, nyår blev inte helt som tänkt men jag tror det blir en fantastisk kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0