Måndags träning


 Okej körde bästa och jobbigaste passet idag, X-fit'50min (Crossfit om det säger er mer) Har fått en sådan crush på detta, Daniela wonder why? Iallefall körde två WOD'ar fick känna på mjölksyra på ställen jag knappt visste att det gick att ha och när jag satt mig i bilen påväg hem sa jag till pappa "Kör sakta, annars spyr jag" Kan iofs ha att göra med att magen var tom också men ändå säger inte det en hel del.. 

Dags att krypa till sängs, imorgon är typ första tisdagsmorgonen på LÄNGE som jag inte har körlektion vilket betyder sovmorgon, underbart! Godnatt! 

Kommentarer
Anonym

Oj kul men crossfit! Vad körde ni för övningar? :)

Publicerat: 2013-12-12 Klockan: 11:31:04
Anonym

X-fit är väll ändåninte crossfit :)

Publicerat: 2013-12-13 Klockan: 00:05:44

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0