Års-resumé - del 4


Oktober. Var en händelserik månad, alla helger var så gott som planerade och hösten kom på riktigt.(även lite snö, allt för tidigt) Jag umgicks med Kornelia mycket, höll på med hår i skolan och sen kom höstlovet då var jag på tre halloweenfester som polis,militär och mystisk(?!) haha.. Jag åkte till Sparreholm och var hos min barndomsvän några dagar och sen var jag i Valbo tillsammans med mamma och systrarna. 
November. Var i Storvik hos Daniela och hade det urmysigt vi tränade tillsammans, åt bra och insåg att vi var ganska likatänkande, tog med oss Emma ut på festligheter i Gävle och vi dansade hon och jag hela kvällen (haha!♥) Hann även med lite event denna månad, gjorde halloweensminkning på Matilda i Bergströmsgalleria, anordnade mitt första event tillsammans med Make up store och sist men absolut inte minst, var med på Julgalan i Falun och det var inte annat än två lärorika, värdefulla och underbara dagar! 
December. Startade även denna månad med en liten rehab-helg hos D, var ut och åt med familjen och i väntan på snö mötte jag bara två stormar (som hade några fåniga namn som jag inte ens minns) Fick ordning på mitt sminkbord hemma och spenderade massvis med tid där, julen kom vi var ut på äventyr med Nemo och Tuva träffade tomten för första gången samt firade sin första jul, på juldagen var jag ut och nu inväntar jag bara årets sista dag, om den uppnår förväntningarna eller ej, det lovar jag att uppdatera er om! 

Sådär! Då har vi ganska smidigt tagit oss igenom alla månader. Imorgon är det nyårsafton och då kommer det faktiskt upp en sammafattning av året i sig, puss! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0