Års-resumé - Del 1


Januari. Årets första månad, hade firat nyår i Skäve tillsammans med Rebecca, jag minns att jag sa på tolvslaget "Nu ska allt bli bra!" Självklart fanns hoppet där men att siffran förändrades från 2012 till 2013 gjorde ju inte att hjärtat blev läkt utav sig själv, MEN det var i Januari jag hittade träningen som ändå fick mig att kunna andas, första tiden innan Må bättre öppnade i Säter så tränade jag i Hedemora. Höjdpunker under första månaden utav året måste ha varit dagen i Romme med skolan, en sån fantastisk dag och sen självklart min 17års dag. 
Februari. Årets mörkaste månad och trots att det enligt kalendern är årets kortaste månad kändes den som att den aldrig skulle ta slut. Två utav dom viktigaste människorna i mitt liv låg på sjukhus och jag hade ständigt ont, min sorg blev till ilska och det mesta gick emot mig. Ljusglimtar i vardagen var träningen som gick framåt, vetenskapen om att jag snart skulle bli moster och sen den där kvällen i slutet utav månaden i Hedemora, jag minns att vi skrattade så mycket, jag skrattade så mycket och det hade varit så länge sedan jag kände mig så uppspelt och glad. 
Mars. Månaden som jag längtat efter i månader kom tillslut. Gick i väntan på att bli moster och tillslut kom den där natten då jag fick beskedet av att en liten prinsessa kommit till världen, 28 Mars ♥ Jag, Lovisa och Sofia umgicks några helger med ett killgäng och åkte limousin en kväll. Vi fick även påsklov, jag sprang så gott som varje dag och insåg att min kondition var SÅ förbättrad. 

Första delen av en liten års-resumé, lite kortfattat om varje månad, några bilder och ett värdefullt inlägg. Kommer ett inlägg varje dag nu fram till nyårsafton men även ett längre inlägg om året i sig dyker upp! Håll utkik. Puss 





Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0