2013-12-30


Hej vänner! Igår vart det något segt med uppdateringen var nämligen hemma hos min syster så gott som hela dagen, vi bakade LCF-bröd, städade, solade och tränade. När jag sedan kom hem gick jag direkt hem till Tone och Lene, dom skulle testa några klänningar inför nyår och sen blev jag helt enkelt kvar där några extra timmar. 

Idag blir det lite utav en take-care-of-myself-day! Ska göra mina naglar, sola, ta ett ordentligt bad med ansiktsmask och färginpackning men först ska jag träna om jag går ut och springer några km eller om jag åker till gymmet har jag dock inte bestämt ännu, det får visa sig! Puss 

PS: Värt att tillägga! En månad tills lilla jag blir 18år.
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0