14/12


Vaknade prick 10.00, egentligen skulle jag i samma stund ha varit på Må bättre och stått redo för en bodypump release men som sagt den planen sprack och besviken på mig själv kan jag inte undgå att bli. Igår var iallefall en bra dag trots att det var fredag den trettonde, praktiken var lika mysig som alltid, träffade Rebecca och Pontus och tillsammans kikade vi på Rapp som var i Borlänge och sjöng. Runt midnatt satt jag i en bil och pratade några timmar så kanske kan man konstatera att det blev ganska sent. 
 
Ligger fortfarande kvar i sängen, men magvärken sätter inte stopp för mig och absolut inte när det kommer till att tillbringa tid med prinsessan, blir upphämtad om ett tag så ska vi åka och bada. Annars är två måsten idag att träffa Lene(som jag saknar) och även börja läsa en bok som vi skulle varit klara med för närmare två månader sedan, iallefall tänker jag inte ta jullov förens sista sidan är läst. Talk to you later.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0