Podcast


Älskar att lyssna på podcast och tänkte dela med mig utav mina fyra favoriter. 
 
1. IcanIwill - Träningsrelaterade, då Gustaf Ollas grundare av just IcanIwill pratar om olika ämnen som rör  hälsa och träning. Istället för att lyssna på musik brukar jag ibland lyssna på hans podcast under tillexempel uppvärmning eller när jag kör kondition. Man blir både inspirerad och får riktigt mycket motiviation. 
2. Michaela & Dasha - Tror att det är många av er som lyssnat på dessa, och ni som inte har.. Börja! Deras grundpelare är att dom tar upp olika teman ur ämnet "Kärlek" Allt från första kärlek, sommarflört till otrohet och svartsjuka och jag kan lova att man verkligen känner igen sig i många fall. Jag som pendlar har haft deras pod som vän på bussen många morgonar och sen har det blivit en vana att jag lyssnar på den varje onsdag när dom släpper nytt avsnitt. 
3. Alex & Sigge - Det jag älskar med Alex och Sigges podcast är att dom är så mångsidiga, fångar upp många olika ämnen samt att deras podar är ganska långa (1tim minst per avsnitt) Lyssnade på dessa sista veckorna på jobbet och kan säga att jag både gick runt och skrattade för mig själv samtidigt som man ibland även kunde få en tår i ögat. Ja den här poden ligger mig varmt om hjärtat! 
3. Isabel och Rebeccas - Hittade jag ganska nyligen och har inte lyssnat på så jätte många avsnitt ännu. Lite utav deras grej är utrycket "kbk" samt tar även dom upp ganska intressanta ämnen som man kan känna igen sig i. 
 
Rekomenderar även att ladda ner appen "Podcaster" då kan man lägga in sina podcast favoriter, ladda ner avsnitt och lyssna väldigt enkelt. 

Kommentarer
Elin Eriksson Pauna

sv; Har också 2an sen ett år tillbaka. Ingen tar ju den men föll för trean när jag lukta på den :')

Publicerat: 2013-08-15 Klockan: 20:31:03
URL: http://pauna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0