Hangover, about yesterday.


Igår var det Björn Rosenström i Säterdalen, känns som den traditionella kvällen att säga adjö till sommaren. 
Förade med Rebecca samt ett fint gäng från Hedemora, innan jag med lite för mycket dricka i kroppen vinglade ner på mina finaste klackar, kanske inte det stadigaste beslutet med tanke på mina uppskrapade ben och bulan i bakhuvudet, haha. 
 
Både grät mig tom och skrattade mig lycklig igår, vandrade upp för backarna barfota med klackarna i hand vid halv fem imorse. Sov några timmar innan bakfyllan slog till, onda fötter och blå märken. Men nu slipper jag bakfyllor och allt som hör till ett tag framöver, nu är det fokus på träningen igen som gäller och då lägger jag alkoholen på hyllan. 
 
Nu ska jag ut och prata två hjärtevänner Lene och Lovisa. Puss 
 
PS: glömde såklart att ta kort igår.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0