First day. Good day


Reality I'm back. Var en snabbvisit på skolan, blev välkomna tillbaka och fick höra lite angående hur denna vecka kommer att se ut, som är lite utav en kick start vecka. (Lugn och mycket aktiviteter) När jag kom hem var jag barnvakt en sväng åt Tuvis och sedan vidare till körskolan, där jag kommer tillbringa 2 dagar i veckan ett tag framöver. 
 
Träningen gick fint, hällde först i mig en celsius innan det var dags att börja svettas. Kort uppvärming då jag inte hann mer än 10 minuter på trampmaskinen, core och sedan fortsatte jag träna mage/rygg i gymmet innan jag avslutade med att springa i ett lugnt tempo i 20 minuter. Kan säga att kroppen kände av combat passet igår! Är nog egentligen detta jag tycket är skönast med att komma tillbaka till rutinerna, man får ordning på både träning och maten på ett annat sätt. 
 
Ps: Mitt jobb har gått i konkurs, så därför har jag efter två års tid inte längre någon extra inkomst. Måste skaffa mig ett nytt snarast, är ju ganska bra på att bränna pengar så att säga, och det blir inte lätt om man inte har några.

Kommentarer
Anonym

Kan du berätta om alla exakta utgifter som du betalar på må bättre? :)
Har hört att det är väldigt dyrt att bli medlem där och även träna och göra andra grupp pass.

Publicerat: 2013-08-22 Klockan: 19:18:20

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0