19 Augusti


Combatpasset satt otroligt fint, varje måndag är det en instruktör från Borlänge som kommer att köra med oss (har kört med han förut) och han kör bokstavligt talat S L U T på oss. Otroligt bra! Nu har jag kikat på Idol och försökt bli klar med en fin liten sammanfattning utav sommaren, dock sammarbetar jag och min mac inte alltid så bra så har tyvärr gett upp det för idag.
 
Nu måste jag börja packa i ordning inför imorgon. Efter skolan är det teorikurs på körskolan som gäller och sedan direkt vidare och träna. I höst/vinter är det fokus på skola, körkort och träning för min del. Jag ska nå alla mina mål! Sjukt förövrigt att ställa klockan på 06.20 igen. Men skönt med rutiner, älskar rutiner.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0