17 Augusti


Twitter - almajohannna 
Efter att jag var och tränade igår fick jag ganska bråttom med att hinna med en buss, var i grannstaden några timmar innan jag åkte hemåt där Elise & Jesper väntade mig. Vi vandrade runt i en alldeles för tom stad och pratade om allt och inget, som vanligt. Spontant drog vi ner till sjön och tog oss ett nakenbad runt midnatt och jag kan säga att det var både spontant, komiskt och även mysigt. 
 
Vaknade runt tio tiden och en timme senare satt jag med mamma i bilen hemåt, nu är det snart dags för mig att börja göra mig ordning igen, ikväll vankas det nämligen festligheter för systers pojkvän. Ni tar väl vara på sista sommarlovs-helgen? 

Kommentarer
Amanda [SPONTAN]

SVAR: Tack så mycket fina du :) Detsamma!

Publicerat: 2013-08-17 Klockan: 21:00:54
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0