you're just a daydream anyway


Igår sov jag bort halva dagen innan jag pallrade mig till gymmet och gjorde comeback. Äntligen!
Började med ett combat pass som är skapligt högintensivt och sen körde jag trampmaskin på crosstrainern en halvtimme, när jag sedan hade tänkt avsluta med styrka vände sig magen ut och in och jag spydde i princip (mysig detalj) haha lol.. Så var skapligt slutkörd!

Sen blev jag åtminstone sovandes hos Lovisa och nu kom jag precis till skolan. Känner mig skapligt på banan igen. Det enda jag kan lägga in ett klagomål på är idioten eller idioterna som rotade igenom väskor på festen i lördags, vilket resulterade att min medicin är borta. Vad säger man? Mänskligheten..

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0