to welcome the spring


Imorgon är det sista April. Valborg. Då är det dags att inviga våren på riktigt.
Hur ska ni fira, har ni några planer? Vara med kompisarna, festa, Uppsala, familjen, mysa? Ja berätta!
 
Själv ska jag tillsammans med några av mina närmsta vänner åka med tåget tidigt på morgonen till Uppsala. Dricka vin (Ja, ni hörde rätt. Ska i princip dricka för första gången sedan nyår.) umgås och träffa nytt folk. Till kvällen tar vi tåget hem till Dalarna igen och letar upp fest. Ska bli så otroligt kul och med favorit tjejerna, kan det bli bättre?
 
1 Maj växlar jag upp ännu lite till angående träningen. Sista inför sommaren. Tror på mig själv gör jag också.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0