sunny saturday


Hatar att säga att jag ska göra saker som sedan inte blir av. Blev tex inte att träna igår, får inte börja förens tidigast söndag pga medicinen och även hostan som inte ger med sig. Ångesten blir bara mer och mer för varje dag. Har gått så långt att jag knappt vill titta mig i spegeln vid det har laget. Åh.
 
Iallefall. Godmorgon! Vaknade för inte allt för länge sedan, och ska strax börja ta tag i denna lördag. Ska slänga på mig träningskläderna och ta en promenad till min syster inne i stan och även sola. Till kvällen ska jag upp till Falun där det blir festligheter med tjejerna, ska bli riktigt kul, men mest av allt längtar jag till Valborg.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0