q/a


Har du aldrig vilodagar?
Svar: En vilodag för mig kan vara att bara stå på crosstrainern 1 timme eller att ta en lång promenad. Det är viktigt för kroppen att få vila, för om du tränar för hårt utan någon som helst vilodag bryter du bara ner kroppen och musklerna. Det är även viktigt att lyssna på kroppen, (något jag själv inte är bra på alla gånger).
 
Vad är core och easyline? :)
Svar: Core - Man tränar kroppens "kärna" mage och rygg. Man bygger upp styrka, stabilitet och balans. 
Easyline - Cirkelträning med hjälp utav både maskiner och mellanstationer. Man tränar kondition, uthållighet, styrka och förbränning. 
Core och easyline är enligt mig två perfekta pass. Snabba och effektiva.
 
Vad fick dig att verkligen börja ta tag i träningen?
Svar: Det handla bara om att sluta drömma om det. Vill man göra skillnad måste man kämpa för det! Hur många gånger har man sagt, "imorgon kör jag, nästa vecka" osv? En dag vaknade jag bara och kände nu jävlar. Vill vara trygg i mig själv och känna mig fin. 
 
Har varit sugen på att börja på må bättre ganska länge, men det är ganska dyrt va? Hur mycket kostar det för dig och tycker du att det är värt det?
Svar: Här i Säter kostar det 199kr/varannan vecka. Alltså 400 i månaden. Och ja! Enligt mig är det verkligen värt det, om man känner att man kommer att utnyttja det. Tycker det är perfekt att det finns variationen mellan gym och olika pass, samt deras öppentider då man kan styra helt efter hur man själv har tid. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0