prince and princess


Mitt i allt pluggande under dagen tog jag en promenad upp till Emelie & Dennis. Där väntade Nemo och Jannike som hade åkt från Västerås för att få träffa lillkusinen. Så tillbringade några timmar där, undvek att tänka på plugget och andades tillsammans med fasters prins och mosters prinsessa i min närhet.
 
Annars har en riktig söndagsångest följt mig hela dagen. Önska att jag kunde stänga av alla måsten, få dom att försvinna och istället bara kunna fokusera på träningen och saker som får mig att må bra. Men antar att man måste ta sig i kragen, hålla ut dom sista månaderna. För tänk egentligen, första året på gymnasiet har gått fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0