be better than I used to be.


Jag och magen har inte sammarbetat dom två senaste dagarna, vilket har påverkat träningen negativt. Trots att jag trodde att magen skulle vända sig ut och in på mig krigade jag mig till gymmet och körde easyline, core och halva zumbapasset (var tvungen att avbryta när jag fick alldeles för ont) Åkte hem med en besvikelse, vill kunna ge allt, men nedslag behövs för att få motivation att kämpa ännu mer när man är på rätt spår igen!
 
Har legat framför biggest loser och gråtit en skvätt, när det handlar om människors mående och samtidigt är en tävling får jag ont i lilla hjärtat mitt. Alla som är där behöver verkligen hjälpen till ett sundare liv, och det är fy skam att inte kunna hjälpa dem alla genom hela resan...
 
Inatt får jag iallefall sova i min egen säng då mamma och pappa äntligen kommit hem från Norrland. Hoppas jag mår bättre och är piggare imorgon, och framför allt att jag lyckas få lite sömn inatt. Men nu blev det långt, och tror det är lika bra att avrunda detta, Godnatt!
 
PS: Fick B på mitt muntliga nationella tal och är NÖJD.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0