about training


 Har börjat fundera på att fokusera ännu mer på träningen här på bloggen. Skriva tips, recept, och även lite mer om min träning? Just för att det motiverar mig mer och kanske kan det motivera någon av er? Självklart kommer jag fortfarande skriva om annat, för att det inte ska bli allt för enformigt! Men på något sett släppa in er till följa min resa lite närmre.
 
Vad tycker ni om detta? Var jätte snälla och lämna en åsikt, är ju trots allt ni som läser!
 
Nämner även detta en gång till. Finns det någon vänlig själ där ute som kan hjälpa mig med bloggen? Vill att designen ska visa en tydlig riktlinje på vad min blogg handlar om, samt att den ska vara mer stilren. Då jag inte klarar att fixa det på egen hand bönar jag och ber till er. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0