7 april


Arkiv bild. Bildbrist. Arg
 
Har haft skrivkramp i flera dagar nu. Försöker skriva något till er, men suddar ut allt och ger efter att tag upp. Har även ett tal som ska redovisas nästa vecka och har inte skrivit en mening ännu, så det ligger idag högst upp på "måste göra listan" Ja annars är det sista lovdagen, känns både jobbigt och skönt på något sett. Hade behövt några fler dagar med mig själv, bara tänka,skriva och koppla av men samtidigt är det en fin tid vi har framför oss. Veckan som har varit har satt prov på psyket ännu en gång angående träningen, då jag vissa dagar tränat tills jag nästintill spyr och nästa dag knappt hittat tiden till att träna. Där har vi en anledning till att jag behöver mina vardags rutiner. Har 4kg kvar till mitt första mål, tänker sätta i en högre växel.  
 
Men nu måste jag verkligen sätta fart innan hela dagen rinner iväg. Ska även hinna jobba och träna senare. Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0