1 april


 1 April. Det är sjukt hur fort tiden går egentligen! Jag började min morgon med en riktig vitaminboost, kroppen har nämligen känts lite off dom senaste dagarna och jag är livrädd för att det ska vara en förkylning som är på gång. Nu ska jag strax slänga på mig träningskläderna och sedan springa 5km mot jobbet, och från jobbet direkt till träningen. Måndagar är verkligen bästa träningsdagen, då är det båda favoritpassen bodypump & zumba. 
 
Igår kom Tuva hem. Pappa hissade flaggan och jag gick dit och spenderade någon timme med henne i min famn. Känns så otroligt fint att veta att hon är så nära, att jag kan gå dit när som helst. Och framför allt : Hon kommer finnas med hela mitt liv, lillskrutten. ♥

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0