tired of yeah everything


Jag vet inte? Jag är trött på allt och inget. Det har varit en lugn helg för min del, var visserligen på Sannas och Lovisas födelsedags-fest igår, men var hemma innan midnatt. Efter torsdagens bravader har jag haft mycket att tänka på. Vart vaknade jag i fredags? så mycket men samtidigt så lite tycks ha förändrats på femton månader. 
Jag är tom på ord. Kan inte säga att allt är perfekt, för vissa bitar har inte fallit på plats. Men det kommer. 
Imorgon är det måndag igen, och ännu en ny vecka rullar igång. Jag kan åtminstone säga att jag gjorde rätt som valde det jag valde, för när det gäller skolan har jag kommit helt rätt. Stylist hela dagen och till kvällen ska jag till frisören. Förhoppningsvis en gladare Johanna imorgon kväll, förhoppningsvis! 
 
Bara några extra tankar. Åker till Egypten om 2 veckor, antagligen har min vän börjat packa idag. Blir mörkhårig och långhårig när jag kommer hem igen. Fotbollen slutar snart och då börjar hårdträningen. Bra då har jag något att se fram emot. Godnatt! 
miss my darling. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0