mitt hjärta blöder


Godmorgon, har nog aldrig sovit så många timmar i sträck som jag gjort inatt? Somnade väldigt tidigt igår, försökte nog ta mig från verkligheten för ett tag. Vaknade för ett tag sedan, ska äta lite frukost, skicka in lite skolupg och sen ringa pappa så han kan köra mig till min syster! Där vill jag vara idag. Hon har nämligen blivit husägare och håller på och renoverar. 
 
Annars har jag fixat biljetter för etage gymnasiefest den 1november, tillsammans med tjejerna ska det nog bli riktigt kul! Även skaffat praktikplats i sista minuten, i Hedemora med Sara på sportkompaniet. 
Har fortfarande inte fått tillbaka min telefon, och kameran är ur funktion pga av att Moa snott mitt minneskort. 
Ska övningsköra i helgen och försöka fixa någon som kan färga håret på mig. Nu vet ni. 
 
 

Kommentarer
Michaela

Det kommer bli så grymt!

Publicerat: 2012-10-22 Klockan: 20:55:51
URL: http://livetsomnisse.blogg.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0