slår emot


Ibland vet jag inte var mina krafter tar vägen. Små saker blir så stora i min värld och jag faller handlöst. Johanna för i helvete, släpp det här nu. Det räcker. 
-
Tog en pw på några kilometer, var tvungen att rensa tankarna och energi behövdes för att kunna sätta mig med plugget sen. Tog mig igenom några frågor och får väl tacka för att det bara är början av veckan. 
Har väl plågat mig själv genom denna dag, det kallas överanalysera eller kanske rakt på enkelt som enkelt, tänkt alldeles för mycket. En vän sa idag att jag var tvungen att gå vidare, att jag förtjänade bättre. Hur många gånger har jag inte hört det? Men från henne kändes det så äkta. Jag har så många fina vänner, och hela mitt hjärtas kärlek går till dom. Vill bara slänga iväg så många förlåt för gånger jag stänger världen ute. Just då kanske det är vad som behövs, en stund att tänka.
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0