one more night


Vilken mysig torsdag jag haft, tänk vad man uppskattar en ledig dag. Få sova ut och sen bara kunna ta det lugnt och göra precis vad man vill resten utav dagen. Jag åt frukost i sängen och kollade på pretty little liars, sen kom Elise, vi pratade, bakade och hade det bra. När det blev mörkt var jag ut och sprang och la mig sedan i ett varmt badkar. Nu tänkte jag avsluta dagen som jag startade den, i sängen tillsammans med PLL. Mys. 
 
Har blivit segt med uppdate som ni kanske märker. Det kanske finns något ni undrar, eller något ni vill att jag skriver/berättar mer om? Ni får jätte gärna hjälpa mig, så ska jag försöka göra det bästa utav det. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0