never too late


Det är så lätt hänt att negativa saker suger ur all energi ifrån mig. Är helt tom på krafter. Men jag ringer fortfarande tills att röstmedelande svarar. 
-
Var mysigt att kliva in på en näst-intill ny skola imorse. Känns dock att man är påväg in i vintertid, åker hemifrån när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt. Nu kom mamma precis hem, ska krama om henne innan jag lägger mig i sängen, och förhoppningsvis ringer honom, som ska få hjärtat att lätta för en sekund. Förresten har jag tänkt lägga alkoholen på hyllan för ett tag, och börja fokusera mig själv på riktigt. Imorgon ska jag springa ett maratonlopp och sedan öppna hjärtat för en vän. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0