I'm alive


Jag lever. Även fast det ibland känns som jag inte gör det. Allt annat som händer just nu speglar verkligen mig, men försöker samtidigt uppskatta människor omkring mig och små saker som ändå får allt att kännas lättare. Men det gör mig fortfarande frustrerad att jag inte kan planera något, att allt jag gjort de senaste 5åren har varit tillsammans med henne, och att jag inte vet hur man gör för att byta spår, vilse på vägen. 
 
Idag har jag övningskört, tagit det lugnt och försökt botat förkylningen.
Var och träffade Tone & Lene lite tidigare, känner mig otillräcklig och livet är så orättvist, samtidigt som jag vet hur stark hon är, hur starka dom båda är. ♥
Nu har jag precis dragit på mig myskläderna, och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Hoppas det är bra med er där ute. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0