fina helg


 Har haft en fin helg och känner ett lyckorus i kroppen för första gången på ett långt tag nu. Var som sagt ut och åt med familjen igår, vilket var riktigt mysigt. Efter det gick jag ut för att träffa Elise och Elias, men det slutade med att vi spontant gick ner till Dalsbyn, träffade ett gäng och badade tunna. Vid två tiden åkte jag mot Gustafs där jag sov inatt. Efter att fått kramas hela natten mår jag så mycket bättre, vad jag kan uppskatta bara en sån liten sak som en puss i pannan mitt i natten, mitt i sömnen. 
 
Åkte hem imorse och tog sedan en powerwalk med mamma på 1mil, skönt att bara prata om allt, hon om någon förstår mig verkligen. Nu har jag precis kommit hem från att varit ute och övningskört och nu inväntar jag systrarna för farsdags-middag med goaste pappa. Fina fina helg. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0