otursdrabbad


Sitter här ihoplindad i en filt och vill helst bara sova efter en lång dag. Hade mitt sista nationellaprov, men är inte alls nöjd! Dock är det skönt att den biten äntligen är klar. Under lunchen fick min bästavän dåliga nyheter, och det gör så ont i mig att se henne ledsen. Älskling du är stark, och allting blir bättre med tiden. ♥
Jag känner långt inom mig hur mycket uppskattning jag känner för allt omkring mig! Jag har de mest godhjärtade människorna i min omgivning, och det är snart sommar, jag möter nya inspirerande människor och det är meningen att allt bara ska vara bra.
Dock har jag i vanlig ordning blivit otursdrabbad denna måndag, 28 Maj.
Hoppas resten av veckan levererar mer sol och glädje, annars finns det planer för fredag! Måste göra allt för att få Moa på andra tankar och leva. Godnatt


Kommentarer
Sanna

Vad har hänt med Moa ?

Publicerat: 2012-05-29 Klockan: 22:32:59

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0