you are what you listen to


Det händer mycket nu! Sovit hos Moa de senaste tre nätterna, finns ingen människa jag trivs med så bra som med henne, och det skrämmer mig hur långt borta hon kommer vara till hösten, så njuter varje sekund.
Vi har hunnit med att heja på Loreen, som ikväll ska vinna hela esc, det är dags för Sverige nu!!
Jag har blivit solbränd, tagit mitt första dopp och ätit glass.
Igår var vi ute med Martin och Filip, vart sent like always..
Nu ska jag snart åka på samling och sedan vidare till Skogsbo för match, helgen kommer gå fort! Men det gör mig samtidigt ingenting, det känns skönt att få veckorna att rulla på, jag har bara bra saker framför mig. Har även blivit tillfrågad att sjunga på ett dop, ska antagligen ta mig i kragen!

Kommentarer
iiiden

trevligt!:)

Publicerat: 2012-05-26 Klockan: 23:35:37
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0