breathe me


Hej på er! Jag är fortfarande helt slut efter gårdagen. Jag hade kul, jag hade riktigt kul igår. Vi började nere i dalen, var där till tolv, då vi drog vidare till båtbryggorna på en så kallad, 'efterfest', sen kan jag väl kort räkna ut att vi var hemma hos Moa vid tre, och sov två timmar ordentligt innan klockan ringde och vi var tvugna och dra till skolan för ett np. Kom hem vid elva, sov några timmar ute i solen vilket också resulterade lite färg.
Imorgon är det äntligen fredag också, trodde aldrig denna vecka skulle ta slut. Nu är det bara ett matteprov och en inlämningsupg kvar tills imorgon, lika bra att sätta fart.
Tog även lite bilder igår, dock bara med iphonisen.. Kameran var med, men minneskortet hemma! Later


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0