Somehow you're still by my side


I helgen har jag myst och kramats med mina skruttisar. Tittat mycket på tecknade filmer ätit onyttigt och haft som Nemo kallar det, mysimysilördag! Varit ute och njutit av det underbara vädret, badat och haft skummkrig somnat på soffan framför tecknat och haft morgonmys i sängen. Firat att det äntligen blivit officiellt vår och ställt fram klockan till sommartid. Ätit två isglassar, som jag egentligen inte tyckte var så gott. Och jaaa? vart slutade vi.. Vi lämnade Västerås, hade picknik med Elise vid sjön. Imorgon är jag ledig. Och jag känner mig nöjd!

Kommentarer
Isabelle Johansson

Hoppas du får en toppen vecka!

Allt bra annars? :)

Publicerat: 2012-03-26 Klockan: 10:55:17
URL: http://ijjohansson.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0