kemi


det var skapligt skönt att hela skolan slutade elva idag, åkte hem och sov några timmar och sen har jag suttit framför kemi'n imorgon gäller det.. Men hur kan det igentligen komma sig att man läser och läser men verkligen inget verkar vilja sätta sig? Förövrigt är det vår hemma i bispberg allt tyder på det och jag vill tillägga att det finns chans att jag bor i en av Sveriges finaste by, låter fint va? Men det jag igentligen skulle vilja komma fram till var att jag gärna hade velat mig ut på en springtur i detta mysväder och inviga våren men zumban får bli min enda träning idag.. För nu väntar plugget på att jag ska fortsätta! Det luktar IG. Förövrigt blir det många sånna här trista mobilinlägg tills att datorn min blivit lagad. Ni får stå ut med det helt enkelt! puss

 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0