decision


Tired
-
Hemma idag igen, kan verkligen inte beskriva mitt mående. Får knappt någon sömn på nätterna. Runt fem har jag i vilket fall utvecklings-samtal, och jag vill ju så gärna träna ikväll. Men får se hur det blir med det. Annars har jag en annan fundering! Vill skapa en ny blogg, vet att jag har mitt långa arkiv här och vet inte vad jag skulle döpa en ny blogg till, 'aalmajohanna' känns ju rätt jag såhär efter tre år. Men skulle vara kul att starta något nytt, vad har ni för åsikt om detta? puss

Kommentarer
Alexandra

Hej Johanna ! Skapa inte en ny blogg gör inte det , du har redan en bra blogg ! Kramar

Publicerat: 2012-03-29 Klockan: 19:13:27
URL: http://Vadfanskajagheta.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0