you drag me to your heart


Inte konstigt att statistiken sjunker när jag bloggar så dåligt! Det känns som jag gör så mycket men samtidigt så lite här om dagarna. Imorse åkte jag och Moa till Borlänge för att köpa busskort och göra slut på lite pengar på kupolen. Hittade mig linnen och annat småkrams, så nu känner jag mig redo för allt som komma skall. Har även hunnit med att spela match. Dock är jag verkligen inte i form, något har satt stopp för utveckligen och det är verkligen tråkigt att spela då, när man vet att man kan bättre.. Är uttagen till läger i Leksand med dala-laget om ungefär en månad. Något säger mig att jag borde ta mig i kragen, jag vill trots allt komma framåt med fotbollen. Men jag hinner nog ändra mig flera gånger om, ifall jag känner mig själv rätt. 
 
Imorgon väntar jobb på konsum. Sen får nog min dumma förkylning styra vad kvällen erbjuder mig. Hoppas på att få kramas och vara ute med min bästavän. Och inte tror jag att en jäkla förkylning ska stoppa mig heller. 
Har lite material som ska upp här på bloggen, ska bara hitta tiden. Dessutom vill jag ha en ny design! Puss

Kommentarer
mw

Aw..tack nej en annan tjej har gjort min design .

Publicerat: 2012-06-21 Klockan: 11:40:58
URL: http://michwagen.blogg.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0