she left beauty


Många som får sommarlov denna fredag. Själv har jag faktiskt turen att säga hejdå till klockarskolan, kramas med alla fina människor och kasta vattenballonger hela sex dagar till. Idag spelade vi upp delar av våran elevshow för sexorna. Det var så kul! Nu ska jag ta en powernap och klockan sju har vi match. Viktig match, gäller serieledningen som vi gärna vill hålla i resten av säsongen. Efter matchen åker jag till Gustafs för att grilla och mysa med tjejerna. Ska lova både er och mig själv att börja använda kameran mer flitigt. Och som ett svar på kommentar, självklart ska jag försöka ta så mycket bilder som möjligt under skolavslutningen och resan till Stockholm/grönan. Puss

några från repet, smygtitt


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0