I did everything for you


Några kilo tygnder har lämnat mitt hjärta, alla skolarbeten är klara och inlämnade. Lättnad!!
Så jag har alltså tio dagar kvar på Klockarskolan, sen är det dags att tacka grundskolan för dessa 9år.. Hela livet tycks handla om detta faktum right now. Lika bra så, försöker sortera bort allt det dåliga. Ni kanske känner igen känslan av att bry sig om någon och älska någon så mycket, men att man gång på gång blir sviken? Hur jag år efter år väntar och hoppas på förändring. Men blir bara besviken och ledsen om om och om igen.. Det kommande veckorna skulle bli det bästa. Så för en gångs skull orkar jag inte lägga min energi på detta. I'm done. Jag vill bara leva.

Veckan framför mig kommer vara lugn. All tid läggs på elevshows-rep, vi sliter och jag både tror & hoppas att resultatet blir riktigt bra. På tisdag ska skolan och föräldrar få komma och kika. Men redan på fredag har vi premiär för blivande sjuorna, som till hösten kommer och ta våran plats på skolan.
Stor kram!

Kommentarer
Syster

Älskar dig! ❤

Publicerat: 2012-06-04 Klockan: 22:00:47

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0