I miss the good one


Hej! Jag har mycket att blogga om, igår hade jag en underbar kväll/natt i falustad tillsammans med mina vänner, Clara Linnea och Moa. Det var festival, vi sjöng med i varenda sång, åkte karusell skrek rösten av oss och träffade människor. Jag och Moa var inte hemma förens efter två inatt, men vi var inget annat än nöjda! Vi fick träffa Anton som vi inte träffat på år och dagar, det gjorde nog det mesta skulle jag säga. Sen får man aldrig glömma alla andra galenskaper som händer när vi är tillsammans. Kommer sakna allt sådan, men man ska väl inte gå runt och tro att våran tid är över bara för att vi inte kommer gå samma väg efter sommaren, för vi håller ihop. Det gör vi alltid!

Imorse var det tidig uppgång, satt oss i bilen och rullade mot Västerås på fyra års kalas. Har känt mig väldigt upp & ner idag måste jag medge. Jag har känt mig ledsen och besviken. Och något säger mig att det aldrig kommer bli bra, trots att jag så många gånger har trott det. Samtidigt är jag så otroligt rädd om killen som nu håller på att växa upp, han är värd det bästa i livet.
Tänkte även slänga in ett litet klagomål på vädret, nu vill vi ha finväder igen! Och även säga att jag ska göra allt för att hålla bloggen levande, på måndag lämnar jag in mitt sista arbete i nian, sen är jag så gott som fri. Vill hinna med att dokumentera allt roligt som händer här framöver, för någonstans tror jag ni vill vara en delaktighet. Var rädd om er

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0