tack klockarskolan


Jag slutade nian igår. Vi åkte traktor och vagn runt i staden, sjöng och var glada. Jag är så himla glad att jag fått spenderat dessa tre år med alla dessa underbara människor. Och att ta farväl av både Klockarskolan och 9B gjordes med både tårar och skratt. Efter skolan bjudit oss på finlunch rullade bussarna till huvudstaden. Jag var på Gröna Lund för första gången i mitt liv och hade det så himla roligt. Var hemma sent i natt och kramades ännu lite mer med alla.
Nu ska jag strax iväg på student och sen ikväll väntar festligheter!  Jag är lycklig och det är sommarlov.

Kommentarer
idazander.se

sv: tack!

Publicerat: 2012-06-15 Klockan: 18:20:26
URL: http://idazander.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0